.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرکل ارشاد مازندران:
هیچ هنرمندی را به حراست نمی‌فرستیم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران گفت: نگاه حراستی از هنرمندان برداشته شود زیرا آنها مورد اعتماد ما هستند، هیچ هنرمندی را به حراست نمی‌فرستیم.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، احد جاودانی  اظهار داشت: هیچ هنرمندی را به حراست نمی‌فرستیم و هیچ هنرمندی را نیز سیاه و سفید نمی‌بینیم بلکه همه را سفید می‌بینیم.

وی با بیان اینکه سخت‌گیری‌ها و تنگ‌نظری‌ها گاهی ناشی از تفکرات و گاهی نیز ناشی از نبود تفکر است، افزود: جهش فرهنگی و هنری در دنیا در حال طی کردن مسیر خود است و اگر کشورها در این مسیر حرکت نکنند، از قافله پیشرفت عقب می‌افتند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به عقب بودن مدیران کشور از برنامه‌های فرهنگی، بیان کرد: این موضوع تا حدی است که تا بیائیم برنامه‌ای را اجرا کنیم، می‌بینیم که برنامه‌های جدیدی در حوزه علم و فرهنگ به وجود آمده است و ما چه‌قدر عقب هستیم.

وی که در مراسم تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان سخن می گفت بیان کرد: درب همه سالن‌های فرهنگ و ارشاد مازندران و از جمله بهشهر باید به‌روی همه هنرمندان باز باشد و بابت نورپردازی نباید از هنرمندان پولی دریافت شود، همچنین نگاه حراستی از هنرمندان برداشته شود زیرا آنها مورد اعتماد ما هستند.

جاودانی با بیان اینکه همه انجمن‌های ادبی به‌ویژه شعر را باید احیا کنیم، تصریح کرد: این انجمن‌ها به خانه‌ها کشیده شده است و باید از گروه‌های شعری دعوت کنید تا انجمن خود را دوباره راه‌اندازی کنند، همچنین انجمن نمایش نیز باید احیا شود و فعالان این عرصه فعالیت‌های خود را از سر بگیرند.

وی درباره ساختمان فعلی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهشهر، گفت: این ساختمان باید همچنان در اختیار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر بماند و سالن بصیرت، برای کارهای فرهنگی و هنری و کلاس‌های مربوطه استفاده شود.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با بیان اینکه یک مدیر باید نهایت برخورد با مخاطب خود را داشته باشد، افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یک وزارت فرهنگی و هنری است و اگر کسی فرهنگ و هنر را نشناسد و اهل مطالعه نباشد، نمی‌تواند مدیریت خوبی داشته باشد.

جاودانی ادامه داد: ممکن است که بودجه‌ها و اعتبارات ما اندک باشد اما هرآنچه را که داریم، برای اصحاب فرهنگ و هنر خرج می‌کنیم و به این کار نیز افتخار می‌کنیم.

وی در پایان با اشاره به مراسم امروز برای تودیع و معارفه دو مدیر باسابقه حوزه فرهنگ و هنر و آرزوی موفقیت برای هر دو مدیر، گفت: به‌زودی نیز مراسم تودیع و معارفه مدیران جدید و قدیم اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان گلوگاه برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، علی‌اصغر باباکوهی‌اشرفی مدیر سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهشهر بعد از چهار سال فعالیت در این اداره، به فعالیت قبلی خود در سیمای تبرستان بازگشت و مسعود فلاح یکی از کارشناسان باتجربه این اداره که سابقه حضور در معاونت فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران را نیز دارد، به سمت سرپرست این اداره انتخاب شد.

داوود بابایی کارشناس فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهشهر نیز با حکم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران جایگزین سید عیسی وطن‌پور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گلوگاه شد.

به گزارش فارس، در این جلسه نمایندگان رشته‌های مختلف فرهنگی و هنری شهرستان بهشهر از جمله موسیقی، تئاتر، خبرنگاری، قرآن و عترت و هنرهای تجسمی به بیان عملکردها و ظرفیت‌های موجود همچنین بیان انتقادات و پیشنهادات حوزه فعالیت خود پرداختند. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.